نماینده ولی فقیه در مازندران: فعالیت تشکل‌های سیاسی در موضوعات روز جامعه تقویت شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب، احیاکننده اسلام سیاسی بوده است، گفت: فعالیت تشکل‌های سیاسی در موضوعات روز جامعه تقویت شود.

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی امروز در دیدار با روسا و دبیران شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند، عنصر دین را از حوزه سیاست جدا کند که متاسفانه برخی از سواستفاده‌ها و اختلاس‌ها و اشرافی گری‌هایی که بعضی از مدیران دارند به این موج دامن می زنند و مردم فکر می‌کنند که این دین و حکومت اسلامی این هم نتایجش و به پای دین می نویسند و اینکه دشمنان می خواهند مردم را ناراضی و پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند .

وی افزود:یک تشکل سیاسی مشروع اگر می‌خواهد باشد به دین و اسلام سیاسی و مردم باید بها دهد. در مسیر ولایت باید دین و مردم را باید حفظ کنید. در جهت رفع مشکلات مردم و پرداختن به دغدغه‌های مردم و بیان حرف مردم و رساندن صدای مردم و انتخاب آدمهای خوب برای اینکه این مملکت و این نظام را بر اساس انچه خدا می خواهد  پیش ببرند.

وی افزود: شما تشکل های سیاسی در فکر این هستید برای ریاست جمهوری آینده و شورای اسلامی و نماینده مجلس چه کسی باید انتخاب شوند دنبال  افرادی هستید که خدایی باشند مردمی و سالم و پاک باشند.کار شما بهترین عبادت است و سیاست دینی را احیا می‌کنید و هم مردم را لذا در این راستا حرکت کنید.

 لائینی با اشاره به اینکه سیاست مداران ما باید سیاستمداران دیندار باید باشند، گفت: دینداران ما و سیاستمداران باید مخلص باشند. بر اساس مصالح جلو بروند و امیدواریم که این تشکیلات در این راستا حرکت کنند. در طول تاریخ نخواستند بُعد سیاسی اسلام وارد میدان شود ؛خواستند اسلام عبادی و فردی باشد نه اسلام جمعی و حکومتی و نه اسلامی که به جامعه بپردازد.

وی افزود: اسلام را مسخ کرده بودند اما امام خمینی اسلام سیاسی را احیا کردند. امام خمینی دین را وارد حوزه سیاست کردند که اصالت اصلی دین این است و دشمن از اسلام سیاسی می ترسد.

اخبار مرتبط