هنرمندان مازندران جایگاه خوبی در هنر ایران دارند

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: جوانان هنرمند مازندران به خوبی توانستند جایگاه خود را در فرهنگ و هنر ایران پیدا کنند و افتخار آفرینی ها خوبی کسب کرده اند.

به گزارش مازندروز به نقل از  مهر، داریوش ارجمند دوشنبه شب در نشست با استاندار مازندران گفت: مردم مازندران، بی شک دارای صبغهٔ فرهنگی باارزشی هستند که نباید با آداب و رسوم، لهجه و زبان، سنت‌ها و باورهایشان شوخی یا دست اندازی کرد.

این هنرمند پیشکسوت خطاب به استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: حضور و حمایت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و هنری، خود بیانگر این است که باید برای آنان از جان و دل مایه گذاشت و برای ایشان لباس خدمت به تن کرد.

وی که هم اکنون در چندین کارگاه آموزشی چند روزه بازیگری و سینما در مازندران مشغول آموزش به علاقمندان است، استعدادهای هنرآموزان مازندرانی را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: جوانان هنرمند مازندرانی به خوبی توانسته اند جایگاه خود را در استان و کشور پیدا کنند و به لطف خدا درخشش‌ها و افتخارآفرینی‌های خوبی را برای این استان به ارمغان آورده اند.

داریوش ارجمند، اظهار امیدواری کرد با همت مسئولین و همراهی مردم، بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر منطقه ارتقا یابد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز بر پیشینه و قدمت طولانی فرهنگ، هنر و تمدن مازندران تاکید کرد و گفت: مازندران از مردمی خونگرم، هنرمند، با فرهنگ، اصیل و فهیم برخوردار است، به گونه‌ای که زبانزد خاص و عام است.

وی بااشاره به تأثیرگذاری هنرمندان فاخر و ارزشمند در جوانان و نوجوانان و آحاد افراد جامعه، رسالت آنان را بسیار بزرگ وصف کرد و اذعان داشت: مردم ما از نقش آفرینی‌های خاطره انگیز داریوش ارجمند، درس‌ها و پندهای ارزشمندی برای زندگی آموختند و این برای کشور یک افتخار قابل اعتنا است.

حسین زادگان با اعلام حمایت از حضور ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری کشور در استان مازندران بیان داشت: ما باید از تجربیات ارجمند و ارجمندها در استان استفاده و در راستای تربیت نسلی متعهد بکوشیم و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

اخبار مرتبط