پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند

سرهنگ ولی اللهی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در نشست سالانه مسؤولان مراکز درمانی سپاه کربلا در مجتمع فرهنگی آموزشی ادهم شهرستان جویبار، با اشاره تلاش کادر درمانی مجموعه سپاه در ایام کرونا گفت: با توجه به برخی مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان است، سپاه در ایام کرونا به‌ویژه پیک اول کرونا سربلند بیرون آمد

وی در ادامه با بیان اینکه دوره‌های توانمندسازی مدیران سلامت نواحی در دستور کار قرار دارد، افزود: هزینه‌های مراکز درمانی باید برنامه‌محور باشد و مراکز درمانی باید برنامه‌های خود را اعم از توسعه و تجهیز و نیز در حوزه بهداشت و بهداری، به سمت هدف‌گذاری در آمدها پیش ببرند.

ولی‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود به  اهمیت نقش سپاه در قطع زنجیره کرونا اشاره کرد و گفت: مشکلات اصلی که کرونا در حوزه اقتصادی و درمانی ایجاد کرده است کل دنیا را فلج کرده و به طبع آن ایران هم دچار مشکل شده است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید به سمت کم کردن عوارض کرونا برویم، خاطرنشان کرد: کرونا ویروسی است که در حال حاضر درمان خاصی ندارد و تنها عامل آن قطع زنجیره است.

این مسؤول با اشاره به اینکه سپاه در پیک اول کرونا به تولید ماسک و ضدعفونی امکان پرداخت، گفت: طرحی را سازمان بسیج برای قطع زنجیره کرونا اعلام کرده است که ما باید آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند تا بتوان با گروه‌بندی و شناسایی جامعه هدف کمک کار دانشگاه علوم پزشکی بود.

اخبار مرتبط