معاون سلامت سپاه مازندران: سپاه به دنبال قطع زنجیره کرونا از جامعه است

به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران،سرهنگ ولی اللهی در نشست سالانه مسئولان و مدیران مراکز درمانی سپاه کربلا که با حضور سرهنگ پاسدار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مجتمع فرهنگی آموزشی ادهم شهرستان جویبار برگزار شد با اشاره تلاش کادر درمانی مجموعه سپاه در ایام کرونا اظهار داشت: با توجه به برخی مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان است، سپاه در ایام کرونا به‌ویژه پیک اول کرونا سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه دوره‌های توانمندسازی مدیران سلامت نواحی در دستور کار قرار دارد، افزود: هزینه‌های مراکز درمانی باید برنامه‌ محور باشد و مراکز درمانی باید برنامه‌های خود را اعم از توسعه و تجهیز و نیز در حوزه بهداشت و بهداری، به سمت هدف‌گذاری در آمدها پیش ببرند.

ولی اللهی به  اهمیت نقش سپاه در قطع زنجیره کرونا اشاره کرد و گفت: مشکلات اصلی که کرونا در حوزه اقتصادی و درمانی ایجاد کرده، دنیا را فلج کرده و به تبع آن ایران دچار مشکل شده است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید به سمت کم کردن عوارض کرونا برویم، خاطرنشان کرد: کرونا ویروسی است که در حال حاضر درمان خاصی ندارد و تنها عامل آن قطع زنجیره است.

و

لی اللهی با اشاره به اینکه سپاه در پیک اول کرونا به تولید ماسک و ضدعفونی امکان پرداخت گفت:  طرحی را سازمان بسیج برای قطع زنجیره کرونا اعلام کرده است که ما باید آمادگی کامل داشته باشیم.

به گفته معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا باید پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند تا بتوان با گروه بندی و شناسایی جامعه هدف کمک کار دانشگاه علوم پزشکی بود.

اخبار مرتبط