اجرای بیش 600 برنامه هفته تربیت‌بدنی و ورزش در مازندران

حسن رنگرز با اشاره به اجرای برنامه‌های مهم و متنوع در هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان اظهار کرد: بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در مازندران برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با مشارکت ادارات کل، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه افزود: در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش حرکات و نرمش و ورزش صبحگاهی با حضور کارکنان اداره کل در محوطه ادراه کل اشاره کرد و ادامه داد: بازدید از هنرستان غیردولتی تربیت بدنی ستارگان شمال ساری، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای فرح آباد، ارتباط زنده از طریق ویدئو کنفرانس با روسا ادارات ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان‌ها از دیگر برنامه های مهم در اولین روز هفته تربیت بدنی و ورزش بود. 

وی همچنین دیدار با همکاران، نشست با روسای هیات های ورزشی استان، نشست مشترک با فرمانده سپاه استان و مدیرکل بنیاد شهید شهید اشاره کرد و گفت: رژه موتورسواران، اسکیت سواران و رالی خانوادگی از دیگر برنامه مهم هفته تربیت بدنی ورزش در سطح استان است.

رنگرز از افتتاح چند پروژه ورزشی در استان خبر داد و افزود: سالن ورزشی صدر سادت شهر، سالن ورزشی سنگتراشان ساری، سالن تخصصی شمشیربازی سوادکوه و خانه ووشو قائم شهر نیز در هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی افتتاح می‌شود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: اهدای مدال به قهرمانان و خانواده ورزشکار شهید از دیگر برنامه مهم در این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود، خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه  روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها سخنران پیش خطبه خواهند کرد.

به گزارش فارس،  بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین سخنران پیش خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ساری این هفته جاری هستند.

اخبار مرتبط

جلسه هماهنگی تور بین المللی دوچرخه سواری خزر برگزار شد

پایان پیکار‌های ووشو بانوان رده جوانان در بابلسر

وزارت ورزش آماده تکمیل پروژه ورزشگاه ۶هزار نفری ماهفروجک ساری