رونمایی از کارت منزلت سالمندان در آمل

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: این کارت با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره بهزیستی و کمیته ساماندهی سالمندان شهرستان آمل رونمایی و توسط اداره‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی شهرستان با هدف تکریم منزلت سالمندان و نسل‌های طلایی جامعه، پشتیبانی مالی خواهد شد.
اسفندیاریان با اشاره به اهدای کارت برای حدود ۴۰۰ نفر از سالمندان شهرستان آمل در مرحله نخست افزود: سالمندان این شهرستان با بیش از ۶۵ سال سن، می‌توانند از مزایای رایگان و تخفیفی کارت منزلت در قالب بسته‌های حمایتی و تشویقی پشتیبانی شده توسط اداره‌های دولتی و خصوصی، استفاده کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل، تخفیف ویژه یا رایگان از خدمات حمل و نقل عمومی درون شهری، سالن‌های سینمایی، دوره‌های آموزشی مراکز فرهنگی، سالن‌های ورزشی و استخرها، کتابخانه‌های عمومی، خدمات بهداشتی و درمانی، هلال احمر، بازدید از موزه‌ها و دیگر خدمات را از ویژگی‌های این کارت برشمرد.

ا

سفندیاریان با تاکید بر مورد توجه قرار گرفتن کارت منزلت سالمندان و ارتقای خدمات آن توسط مدیران شهری گفت: بیش از ۱۰ درصد جمعیت جامعه را سالمندان تشکیل داده و در سال‌های اخیر این آمار رو به افزایش بوده و تا دهه‌های آینده حداقل، یک چهارم جمعیت کشور را شامل خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل، بزرگان و کهنسالان هر منطقه و کشوری را پشتوانه اعتباری آن‌ها عنوان کرد و افزود: بر اساس فرهنگ کشورمان، پاسداشت ریش سفیدان و سالمندان امری واجب محسوب می‌شود.
 
اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل