حمایت از طرح های اشتغالزا و تولیدی در مازندران

احمد حسین‌زادگان در نشست با فرزاد صدیقی، مدیر عامل دشت ناز ساری با بیان این که حمایت از طرح های اشتغالزا و تولیدی را در محور فعالیت های استانداری قرار دارد، عنوان کرد: سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در استان در شمار سرمایه گذاری های استراتژیک است که اشتغال و تولید و توسعه پایدار را برای مردم منطقه به ارمغان می آورد.

مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: طرح هایی که با اجرای آن ها؛ سیاستهای اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و اشتغال پایدار تحقق می یابد، باید مورد حمایت باشد.

در ادامه فرزاد صدیقی، مدیر عامل شرکت دشت ناز با بیان ابعاد این سرمایه گذاری، آخرین وضعیت فعالیتها و طرحهای توسعه ای این شرکت را تشریح کرد و خواستار حمایتهای همه جانبه و متوازن در حوزه های مختلف شد.

گفتنی است، در ادامه این نشست مدیر عامل دشت ناز با حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار و گفتگو کرد.

این نشست، پیرو تفاهم نامه استانداری مازندران و هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس وابسته به بنیاد مستضعفان در زمینه سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در شرکت دشت ناز در حوزه های تولید شیر و گوشت قرمز، تولید علوفه و گلخانه بوده است.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی