ایجاد مرکز رصد محرومیت‌های استان در دانشگاه مازندران

سیدامیر سادات‌کرمی عصر امروز در حاشیه آئین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه جهادگران عرصه سلامت که در این هشت ماه جانانه زحمت کشیدند، خداقوت می‌گویم.

وی افزود: خیلی از نیازمندی‌های بهداشتی استان ما توسط کارگاه‌های بسیجیان مرتفع شد اقداماتی که در کمک مومنانه صورت گرفت، قسمت قابل توجه‌ای از نیازمندی‌های خانواده‌های محروم را مرتفع کرد و این تصویر واقعی انقلاب اسلامی است، این عزت خودباوری و اقدام بدون توقع هرگونه مزد و اجری، مولد فرهنگ انقلاب اسلامی است، امید است بتوانیم قدردان بچه‌های جهادی باشیم. 

 مسؤول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه تجلیل و بزرگداشت بچه‌های جهادی یک فرهنگ‌سازی بسیار غنی و ارزشی است، بیان کرد: از اساتید دانشگاه که در این حوزه خوب درخشیدند و نشان دادند که دغدغه بچه‌های جهادی دغدغه روسای دانشگاه هم است تقدیر و تشکر می‌کنم. 

سادات‌کرمی خاطرنشان کرد: در آینده، اقدامات جهادی استان ما به سمت اقدامات تخصصی توسط گروه‌های تخصصی جهادی می‌رود، یعنی اقدامات عمومی و عمرانی و .. قطعا  لازم است و انجام می‌شود اما دانشگاه‌ها در حوزه رشته خود نقش‌آفرینی کنند و به نوعی باید مسائل و مشکلات و کمبودهای مناطق محروم به دست پرتوان و تخصص دانشگاه‌های تخصصی مرتفع شود.

وی بیان کرد: به همت بچه‌های جهادی استان و با کمک دانشگاه مازندران قرار است یک اتاق رصد و مرکز رصد اولویت‌های محرومیت مناطق محروم استان را در این دانشگاه احداث کنیم که می‌تواند در راهبری گروه‌های جهادی  برای محرومیت‌ها و نیازمندی‌های مناطق محروم کمک کند.

 

اخبار مرتبط