دانشگاه علوم دریایی نوشهر آینده ساز نیروی دریایی است

امیر دریادار دوم کریم مصدری پیش ازظهر یکشنبه در نشست امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه مازندران با اظهار اینکه تربیت دانشجویانی برای دفاع از مرز و بوم کشور از جمله اهداف به شمار می‌رود، گفت: این دانشگاه مأموریت محور است و به تربیت دانشجویانی با ویژگی‌های ایمان، شجاعت و دانش می‌پردازد.

وی با اظهار اینکه در پی افزایش تعامل‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی با دانشگاه‌های استان هستیم، یادآور شد: دانشگاه علوم دریایی نوشهر به تربیت فرماندهان و افسران نیروی دریایی می‌پردازد و در واقه دانشگاه آینده ساز نیروی دریایی است.

کوروش نوذری رئیس دانشگاه مازندران نیز شمار دانشجویان این دانشگاه را ۱۳ هزار نفر ذکر کرد و گفت: این دانشگاه با ۵۰ سال سابقه پرچمدار آموزش عالی در استان محسوب می‌شود و برای رسیدن به اهداف به برنامه‌های استراتژیک خود و نقش جامعه محورانه تاکید دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از پژوهش‌های دریامحور یک مزیت نسبی برای دانشگاه محسوب می‌شود، گفت: استقرار این دانشگاه در مجاورت دریای خزر و بهره گیری از ظرفیت دریای خزر برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی از جمله برنامه‌ها است.

نوذری هدف این دانشگاه و دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی نوشهر را اعتلا و سربلندی نظام اسلامی از طریق دانش پژوهی و پژوهش‌های هدفمند دانست و گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداریم.

اخبار مرتبط