تمدید زمان بخش رسانه اشکواره حسینی در مازندران

دبیر بخش رسانه سومین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی زمان انتشار فراخوان برای شرکت در بخش رسانه اشکواره حسینی را سوم شهریور اعلام کرد وگفت: پیش از این مهلت دریافت آثار بخش رسانه اشکواره حسینی تا ۲۰ شهریورماه تعیین شده بود که به دلیل استقبال گسترده این ‏زمان با تایید دبیرخانه اشکواره تا پایان همین ماه تمدید شد.
الناز پاک نیا افزود: علاقمندان این بخش می‌توانند آثار تولید شده خود را که در یک سال گذشته در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز منتشر شده به صورت فایل ‏PDF‏ از صفحه کامل اثر در رسانه به ‏آدرس ایمیل ‏rasaneh.ashkvare@gmail.com‏ و نیز در فایل ‏Word‏ شامل ‏نام ونام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، آدرس ایمیل به ‏همراه یک قطعه عکس حداکثر تا پایان شهریور به دبیرخانه سومین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی ارسال کنند. ‏

او ادامه داد، بخش رسانه این اشکواره برای نخستین بار در مازندران با محوریت محرم، عاشورا، امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم و ‏سردار قاسم سلیمانی" به دیگر بخش‌های رقابتی دوره سوم اشکواره فرهنگی وهنری حسینی در شهرستان آمل اضافه شده است. ‏
دبیر بخش رسانه اشکواره حسینی گفت: فعالان رسانه‌ای می‌توانند در چهار بخش اصلی «سبک زندگی عاشورایی»، «آداب و آیین‌های مردم مازندران در ماه ‏محرم»، «دیدگاه‌های نو به حوزه عاشورا و محرم» و «جلوه‌های فرهنگ عاشورایی در دوران کرونا» ‏و بخش ویژه «شهدای مدافع حرم مازندران» ‏و «سردار قاسم سلیمانی» در این رویداد شرکت کنند.

پاک نیا افزود: درطی حدود ۱۲ روز گذشته بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که این ‏میزان در حال افزایش است. ‏
او گفت: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب ‏۷۰۰، ۵۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان هدیه نقدی به همراه تندیس اشکواره در مراسم اختتامیه اهداء خواهد شد.

سومین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی، دربخش‌های " شعر، تئاتر، سرود، متن ادبی، عکس ورسانه" روز‌های ۱۶ تا ۲۶ مهرماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.
اخبار مرتبط