تکمیل مرکز جامع خدمات درمانی منطقه محروم آمل

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران هدف از انجام این طرح را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان منطقه اعلام کرد و گفت: مرکز جامع درمانی با ۵۰۰ مترمربع زیربنا (دو طبقه) درحال ساخت بوده و تاکنون حدود ۲ میلیاردتومان از محل اعتبار‌های ستاد بازآفرینی شهری در مناطق محروم هزینه شده است.
سیدمحمد نظری با بیان اینکه بخشی از محوطه سازی و تجهیز پنجره اتاق وکار‌های جانبی آن باقیمانده است افزود: مرکز جامع خدمات درمانی منطقه امت آباد شهرستان آمل، ۱۳ آبان امسال و همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: این ششمین طرح درحوزه بازآفرینی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری آمل بوده که در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان اجرا می‌شود. همچنین شهرستان آمل در سال‌های اخیر به ویژه دو سال گذشته، در حوزه اجرای طرح‌های خدماتی، بازآفرینی و بازتوانی شهری، جزء شهرستان‌های برتر مازندران به شمار می‌رود.
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران به روند ساخت پارک ویژه معلولان در شهرستان آمل نیز اشاره کرد و افزود: این طرح با حدود ۶۰ درصد پیشرفت درحال ساخت بود اما به علت اینکه در طرح‌های دارای اولویت امسال نبوده، اعتباری برای آن پیش بینی نشده است.

نظری گفت: تلاش می‌شود تا حداقل ۳۵۰ میلیون تومان از سرجمع اعتبار‌هایی که دیگر استان‌ها جذب نکرده اند، برای تکمیل طرح نیمه کاره پارک معلولان شهرستان آمل اختصاص یافته و تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
.
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، روند اختصاص و نیز جذب بودجه برای طرح‌های عمرانی بسیارکم بوده و باید طرح‌ها را با اولویت و پیشرفت فیزیکی بالا، تعیین تکلیف کرد.
 
اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل