نزاع و درگیری فردی در صدر جرایم در مازندران هستند

سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی پلیس مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت از فعالیت‌هایش است، اظهار کرد: مردم به دلیل اینکه در معرض اخبار متعدد هستند تلاش معاونت اجتماعی پلیس این است که اخبار موثق به کمک رسانه‌ها به جامعه انتقال یابد.

وی با بیان اینکه مردم با اخبار رسانه‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند، افزود: بازخورد اخبار هم مهم است.

معاون اجتماعی پلیس مازندران با گرامیداشت یاد و نام سرهنگ اسکندری‌فرد و سرهنگ قاسمی معاونان اجتماعی اسبق مازندران که براثر ابتلابه کرونا به دیار حق شتافتند، گفت: باید اخلاق‌مداری در راس امور قرار گیرد و با تدبیر درست در انتشار اخبار امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی با اعلام اینکه در انتشار اخبار حوزه انتظامی باید به دنبال ایجاد امنیت بود و مردم به نیروی انتظامی اعتماد کنند، تصریح کرد: تاثیر امنیت روانی از خود امنیت مهم است و  در بخش اخبار باید بدانیم که خبر بد و منفی موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و در این زمینه حساسیت لازم در انتشار خبر الزامی است.

ساداتی با بیان اینکه ۱۲۴ جرم شناخته شده وجود دارد، خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد امنیت برای کاهش جرایم یکی از وظایف معاونت اجتماعی پلیس است.

معاون اجتماعی پلیس مازندران با اشاره به اینکه پلیس به دنبال ایجاد امنیت برای مردم است، گفت: نزاع و درگیری فردی، گرایش به اعتیاد صنعتی، سرقت منزل، بدحجابی، اختلاف و نابسامانی خانوادگی براثر برآورد معاونت اجتماعی مازندران در صدر ماموریت‌های پلیس است.

اخبار مرتبط