به افراد بدون ماسک در مازندران خدمات ارائه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، استاندار مازندران گفت:استفاده از ماسک در اماکن پرتردد مانند بازار، پاساژ و حمل و نقل از فردا الزامی است و به افراد بدون ماسک خدمات ارائه نمی‌شود.
احمد حسین زادگان در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: یکی از مصوبه‌های مهم جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا الزامی شدن استفاده از ماسک از ۱۵ تیر ماه است.
 

وی با بیان اینکه در مازندران تمرکز بر بازار‌ها و حمل و نقل است افزود: افراد در اماکن پرتردد به خصوص پاساژ، بازار و حمل و نقل عمومی موظف به استفاده از ماسک هستند و از مردم می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.
 

استاندار مازندران به برخورد جدی با تخطی کنندگان اشاره و بیان کرد: اگر مردم بدون ماسک وارد پاساژ‌ها شوند مسئول پاساژ موظف است به آن‌ها خدمات ارائه نکند و اگر به افرادی که ماسک ندارند خدمات ارائه شود، آن پاساژ را تعطیل می‌کنیم.


حسین زادگان با بیان اینکه مردم حتما باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند و جدی بگیرند، گفت: وسایل نقلیه عمومی هم در صورتی که به افراد بدون ماسک خدمات ارائه کنند، از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کنیم.
اخبار مرتبط