برکت رضوی چاشنی ۱۰ هزار کمک مومنانه در مازندران

مسؤول امور محرومیت‌زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: تا پایان هفته جاری سفره مهربانی رضوی ۱۰ هزار بسته معیشتی را به ارزش تقریبی یک‌میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

مردم ما با ایثار خود نماد کامل بنی‌آدم اعضای یکدیگر هستند را در مسائل و حوادث مختلف از سیل گرفته تا زلزله و این روزها هم بیماری کرونا به اثبات رساندند و نشان دادند هر اتفاقی بیفتد محال است مهربانی را فراموش کنند.

این روزها که کرونا مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده مردم ما با همدلی و مهربانی سعی کردند در کنار همنوعان خود باشند و با این اقدام خداپسندانه دست‌کم از درد و رنج مردم نیازمند بکاهند.

از هر گروهی آمدند، گرو‌ه‌های جهادی، سازمان‌های خیریه و مردم‌نهاد، بسیجیان و همچنین خادم‌یاران که در نوع خود سنگ تمام گذاشتند و در این گزارش به خدمات خادم‌یاران رضوی اشاره می‌کنیم.

مسؤول امور محرومیت‌زدایی نمایندگان آستان قدس رضوی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به‌مناسبت ولادت باسعادت کریم اهل بیت و در پی منویات مقام معظم رهبری به‌منظور مواسات و همدلی و کمک مومنانه در استان، نمایندگی آستان قدس در مازندران اقدام به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی به ارزش حداقل ۲۰۰هزار تومان کرده است.

رضا آزادی‌کناری با بیان اینکه این کمک‌ها تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید، افزود: در این کار خداپسندانه و ارزشمند که به نیابت از امام رضا(ع) به نام سفره مهربانی انجام می‌شود در هر شهرستان سهمیه‌هایی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: ۵۰ درصد هزینه سبدهای معیشتی توسط آستان قدس به عنوان برکت این سفره و بقیه توسط خادمیاران در شهرستان‌ها تهیه و به این سبد اضافه می‌شود.

مسؤول امور محرومیت‌زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران بیان کرد:  تا پایان هفته جاری این سفره ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی یک‌میلیارد تومان بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

آزادی‌کناری با اعلام اینکه در ماه‌های اسفند و فروردین ماه که اوج شیوع بیماری کرونا بوده خادم‌یاران آستان قدس رضوی ۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل سبد معیشتی، امور درمانی و سایر بوده است.

اخبار مرتبط