اردوی راهیان نور اساتید بسیجی مازندران

پنجمین دوره اردوی راهیان نور اساتید بسیجی دانشگاه های مازندران در روستای قادیکلا بزرگ قائم شهر برگزار شد.

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران ، عباس زاده ،دبیر اجرایی اردوی راهیان نور اساتید بسیجی مازندران با اشاره به شرکت 200 تن از اساتید بسیجی استان در این اردوی یکروزه ، بصیرت افزایی و انتقال آن به دانشجویان و شناخت بیشتر مجاهدت نیروهای انقلابی و جنایات گروههای ضد انقلاب و منافقین را از اهداف برپایی این اردو اعلام کرد.
سردار حسنی رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) نیز در این اردو با اشاره به حجم سنگین و گسترده جنگ نرم دشمنان ضد انقلاب ، جهانی شدن انقلاب اسلامی را مهمترین پیام گام دوم انقلاب دانست که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد.
همچنین در ادامه این اردو ضمن روایت پیشکسوتان دوران ایثار و مقاومت، ازمجاهدتهای نیروهای حزب الله و بیان جنایت منافقین در به شهادت رساندن 141 شهید ترور وجنگل در مازندران از خانواده های شهدای ترور روستای قادیکلا بزرگ قائم شهر با اهدای تندیس مقاومت وایثار تجلیل شد .
روستای قادیکلای بزرگ قائم شهردر اوایل پیروزی انقلاب یکی از مناطق عملیاتی مبارزه با گروههای ضد انقلاب و منافقین در جنگل های مازندران بود که از 60 شهید مدافع آرمان های انقلاب اسلامی این روستا، پنج شهید از شهدای ترور و جنگل هستند.

اخبار مرتبط