قابلیت دسترسی واحدهای تولیدی سوادکوه به اینترنت پرسرعت

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از نهایی‌شدن پروژه اتصال فیبر مسیر دوراهی آزادمهر به الاشت و روستا‌های مسیر (پروژه uso) تا یک‌ماه آینده خبر داد.

جعفر محسنی امروز در حاشیه اجرای پروژه اتصال فیبر نوری  به سایت‌های bts همراه اول (که وظیفه اصلی آنها، آنتن‌رسانی و مدیریت ترافیک موردنیاز هر منطقه جهت پوشش تلفن همراه یا شبکه اینترنت است) پل‌سفید و اتصال فیبر دسترسی به بخشداری مرکزی، ایستگاه راه آهن پل‌سفید، اداره گاز شهرستان و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سوادکوه در گفت‌و‎گو با خبرگزاری فارس، گفت: پروژه اتصال فیبر نوری به سایت‌های bts شاهد افزایش سرعت اینترنت و امکان ارتقای تکنولوژِ‌های جدید مخابراتی خواهیم بود.

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های bts نیاز به اتصال فیبر نوری دارد که از پهنای باند بالایی برخوردار است، افزود: امروز پروژه اتصال فیبر نوری مربوط به دستگاه «بی تی اس» پل‌سفید و اتصال فیبر دسترسی به بخشداری مرکزی، ایستگاه راه آهن پل‌سفید، اداره گاز شهرستان و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سوادکوه و نیز سایت همراه اول هنرستان زیراب اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه اتصال فیبر مسیر دوراهی آزادمهر به الاشت و روستا‌های مسیر (پروژه uso) تا یک‌ماه آینده نهایی می‌شود.

محسنی از مصوبه پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO) برای دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO) برای دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه 10 نقطه کور مخابراتی برای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی شناسایی شد و برای استقرار سایت های«بی تی اس» نیاز به همکاری مردم برای اهدا یا اجاره زمین داریم، گفت: استقرار دستگاه «بی تی اس» برای شهرک صنعتی شورمست و شهر آلاشت و نقاط دیگر در دستور کار ما قرار دارد و آمادگی اتصال فیبر به شهرک صنعتی شورمست را در قالب پروژه ftth داریم تا در سال جهش تولید همه واحدهای تولیدی قابلیت دسترسی به فیبر نوری و اینترنت پرسرعت را داشته باشند.

اخبار مرتبط