کشف ۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در گلوگاه

۸۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل در شهرستان گلوگاه کشف و ضبط شد.

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران،فرمانده انتظامی گلوگاه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین اجرای ماموریت به یک خودروی حمل مرغ، حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان مشکوک شدند.
سرهنگ حسن عنایتی گنجی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۸۰۰ قطعه مرغ زنده، فاقد مجوز حمل و توزیع کشف کردند.
او با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر، گفت: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مرفغ‌های کشف شده به اداره صمت این شهرستان تحویل شد.
فرمانده انتظامی گلوگاه همچنین گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.
سرهنگ حسن عنایتی گنجی از پلمب ۲۲ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح ۷۰ واحد صنفی پلمب و به بیش از ۲۰۰ واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد.
او با اعلام تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند..

اخبار مرتبط