هشدار پلیس آگاهی مازندران به محتکران و گران فروشان تجهیزات پزشکی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح ضربتی پلیس در مقابله با محتکران و گران فروشان تجهیزات پزشکی در استان خبر داد.

 سرهنگ  مسعود تقدیسی رئیس پلیس آگاهی مازندران  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در  استان مازندران و احتمال همه گیر شدن آن، افراد معاند، فرصت طلب و سود جو با سوء استفاده از این وضعیت بدون در نظر گرفتن مصالح عمومی جامعه، اقدام به گرانفروشی و احتکار کالا‌های اساسی، مواد شوینده، اقلام و تجهیزات بهداشتی و پزشکی (انواع ماسک، ژل و اسپری ضد عفونی) می‌کنند.

او  با اشاره به اینکه برابر بند ب ماده ۱ قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی احتکار و گرانفروشی جرم تلقی برای آن مجازات تعیین شده است، افزود: طرح ضربتی بازدید از صنوف، انبارها، داروخانه‌ها و نشانگاه‌های اقتصادی با همکاری مرجع قضائی، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، دانشگاه‌های علوم پزشکی به مرحله اجرا در آمده است.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با هشدار به محتکران و گرانفروشان اقلام و تجهیزات پزشکی به ویژه در حوزه پیشگیری از بیماری کروناویروس، افزود: امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس آگاهی برابر قانون با این افراد رفتار خواهد کرد.

اخبار مرتبط