مدیر کل بنیاد مازندران از آغاز اجرای پایش سلامت کارکنان بنیاد خبر داد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ، به منظور پیشگیری از بیماریها، طرح پایش سلامت کارکنان بنیاد مازندران آغاز شد

به گزارش مازند روز به نقل از خبرنگارآریا، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران شنبه دهم اسفند ماه پس از اجرای طرح پایش سلامت کارکنان بنیاد ستاد استان که در این اداره کل برگزار گردید طی گفتگویی اظهار داشت:در راستای حفظ سلامت کارکنان و پیشگیری از بیماریها، طرح پایش سلامت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در ستاد استان اجرا گردید.
مظلومی افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با درمانگاه حضرت اباالفضل العباس(ع) ساری، گروه پزشکی و پرستاران این درمانگاه با استقرار در این اداره کل، نسبت به انجام ویزیت و آزمایش کلی اقدام کردند.
مدیر کل بنیاد مازندران با بیان این مطلب که این طرح در سطح استان انجام می گیرد اظهار کرد: بر اساس این طرح، تمامی کارکنان بنیاد مازندران در 22 شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن اجرا می گردد.         
مظلومی در رابطه با مقابله با ویروس کرونا در بنیاد عنوان کرد: در این ارتباط در ستاد استان و بنیادهای تابعه جلسات متعددی تشکیل شده است که بر اساس آن اقدامات پیشگیرانه از جمله گند زدایی، ضد عفونی محل کار همکاران، آموزش  و ... صورت گرفته است .         
گفتنی است طرح پایش سلامت کارکنان بنیاد به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد در حال اجرا است

اخبار مرتبط