آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در مازندران

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در استان همزمان با سراسر کشور از دوازدهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش  مازند روز به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، علی نصیری اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی اقداماتی نظیر نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری، تشکیل ستاد خدمات سفر استان ویژه نوروز ۹۹، برقراری کشیک نوروزی امداد خودرو  و ... در دستور کار است.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ۲۱۴ شرکت حمل و نقل مسافر در استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این اداره‌کل عهده‌دار مسؤولیت کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوده، از این رو به‌منظور هماهنگی بیشتر جلسه مشترکی با اعضا کمیته برگزار و نسبت به شرح وظایف اعضا تبادل نظر و مواردی به تصویب رسید.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: تهیه و دریافت بلیت‌های اینترنتی با توجه به شرایط موجود بسیار می‌تواند برای هموطنان عزیز مطلوب، راحت و در دسترس باشد.

نصیری ادامه داد: هموطنان در صورت عدم دسترسی به فضاهای اینترنتی می‌توانند از ۱۲ اسفند بلیت‌های نوروزی را به‌صورت حضوری و از طریق پایانه‌های عمومی، دفاتر فروش بلیت در سطح شهر تهیه کنند.

وی در پایان بیان کرد: امید است با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کمترین موارد بروز حوادث رانندگی در طول ایام نوروز سال جاری باشیم.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت‌های www.mazand safar.ir و www. mosaferyar.ir و www.Payanneh.ir و یا سایت‌های اختصاصی شرکت‌های اتوبوس‌رانی نسبت به تهیه بلیت مقاصد مدنظر اقدام کنند.

اخبار مرتبط