سردار سلیمانی منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست

حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت‌نژاد گفت: سردار سلیمانی، منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست و به همین دلیل با خالی کردن پادگان اشرف از منافقین، آنان را آواره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت‌نژاد در مراسم اربعین سردار سلیمانی و گرامیداشت عملیات والفجر ۸ در مصلای بهشهر با عنوان تجلی مقاومت و ایثار اظهار کرد: انقلاب ما مدیون یاران وفاداری است که پای انقلاب ماندند.

 

 

وی همچنین ارتحال عالم جلیل‌القدر آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری را تسلیت گفت و افزود: این عالم بزرگوار، منشاء خدمات ارزشمند بود که فقدان‌شان، درد بزرگی برای همگان است.

سعادت‌نژاد با اشاره به اربعین سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مجاهد بیقرار و سرباز ولایت بود که تلاش فراوانی برای اسلام و مسلمین انجام داد.

سعادت‌نژاد با اعلام اینکه یاران و انصار خداوند همواره ثابت‌قدم ماندند و نترسیدند، یادآور شد: یاران انقلاب و اسلام همواره ثابت قدم هستند و تا آخر خط ماندند تا پیروز شدند.

وی یکی از دلایل موفقیت پیامبر(ص) را یاران این حضرت دانست و خاطرنشان کرد: یارانی همچون حمزه، جعفر و امام علی(ع) و بزرگان دیگری که نقش به‌سزایی در بعثت و گسترش اهداف داشتند، موجب بسط و گسترش اسلام در همراهی با حضرت رسول شدند.
 

 

سعادت‌نژاد گفت: پیامبر(ص) با وجود یاران خود پیشرو بود و دشمن با وجود یاران حضرت رسول(ص) در ترس و خوف بود.

سعادت‌نژاد با اشاره به پیمانی که شهدا با خدای خود بستند و در راه انقلاب از جان خود گذشتند، افزود: شهدا تا پایان پیمان خونین را امضا کردند.

وی تصریح کرد: اگرچه سردار سلیمانی دست قوی انقلاب بود ما دشمن امروز نمی‌تواند تصور کند که رهبر بی‌یاور و حامی شد، در حالی که ایشان و افکار و یاران‌شان همواره هستند.

به گفته سعادت‌نژاد حاج‌قاسم همواره در خط مقدم بود و ترسی از دشمن نداشت و اجازه نمی‌داد کسی نزدیک حرمین شود.

وی با اعلام اینکه رهبری دغدغه حاج قاسم را داشت، اظهار کرد: این علاقه به‌دلیل ویژگی‌های مهم حاج قاسم بود، حاج قاسم با غیرت بود، غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود و ضدارزش‌ها را قبول نداشت.

سعادت‌نژاد افزود: از دیگر صفت این مجاهد این بود که منافقین را به درستی شناخته بود و منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‎دانست و به همین دلیل تا پادگان اشرف رفت و آنان را  از عراق بیرون راند و آواره کرد که امروز جایگاهی ندارند و تنها جاسوسی می‌کنند.

وی گفت: تمام قدرت نظامی منافقین را حاج قاسم شکست و غیرتی داشت که هرکجا ستمدیده‌ای می‌دید، برای کمک به آنان آرام و قرار نداشت و باید این ویژگی‌های سردار سلیمانی نقشه راه زندگی ما باشد.

اخبار مرتبط