بستری شدن نخستین طلایی ایران در المپیک

نخستین طلایی تاریخ ورزش ایران در المپیک، در بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، جهان پهلوان امامعلی حبیبی دارنده ۵نشان رقابتهای آسیایی، جهانی و المپیک عصر دیروز به دلیل عارضه داخلی در بیمارستان شهید بهشتی بابل جراحی شد و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان در مراقبت کامل به سر می برد. شاهین نصیرایی از پیشکسوتان کشتی و سرپرست تیم ملی بسکتبال نوجوانان که از نزدیکان پهلوان حبیبی است می گوید: خوشبختانه حال عمومی استاد حبیبی مساعد است و در صورت رضایت پزشکان، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، جهان پهلوان امامعلی حبیبی دارنده ۵نشان رقابتهای آسیایی، جهانی و المپیک عصر دیروز به دلیل عارضه داخلی در بیمارستان شهید بهشتی بابل جراحی شد و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه  این بیمارستان در مراقبت کامل به سر می برد.

شاهین نصیرایی از پیشکسوتان کشتی و سرپرست تیم ملی بسکتبال نوجوانان که از نزدیکان پهلوان حبیبی است می گوید: خوشبختانه حال عمومی استاد حبیبی مساعد است و در صورت رضایت پزشکان، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

اخبار مرتبط