۱۷ پروژه صنایع دستی و گردشگری در مازندران افتتاح می شود

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: ۱۷ پروژه با حجم سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می شود.

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از افتتاح و کلنگ زنی ١٨ پروژه با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ۵ هزار و ١۶١ میلیارد ریال، در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خبرداد و گفت: در این ایام، یک هتل پنج ستاره، واحد پذیرایی، متل، با حجم کل سرمایه گذاری ٣ هزار و ۶١٠ میلیارد ریال، در شهرستان بابلسر، بابل و نوشهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ٩ اقامتگاه بوم گردی در سطح استان گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، این مجموعه‌ها با حجم کل سرمایه گذاری بیش از ٢٣ میلیارد ریال در شهرستان‌های رامسر، بهشهر، گلوگاه، بابل، عباس آباد، سوادکوه و تنکابن، افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اهمیت رونق تولید و استقبال خوب از ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی در سطح استان، گفت: افتتاح ۵ کارگاه صنایع دستی، سفال سنتی، سفال و سرامیک، آموزش لاک تراشی و عمومی با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ٢٨ میلیارد ریال در شهرستان‌های آمل، ساری و رامسر، از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

فرزانه از کلنگ زنی پروژه مجتمع گردشگری با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ١۵٠٠ میلیارد ریال در این ایام خبرداد و افزود: با افتتاح ١٧ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، برای ٣٢۴ نفر شغل، ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط