تمامی محورهای مواصلاتی مازندران باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با وجود بارش برف و باران تمامی راههای مواصلاتی مازندران باز است.

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری ایلنا از ساری، عباسعلی نجفی با بیان اینکه بارش برف در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر از روز گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد، افزود: با تلاش راهداران تمام محورها باز و تردد در جریان است.

نجفی با اعلام اینکه ۳۳ گروه راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در جاده‌های مواصلاتی مازندران حضور دارند ، افزود: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه مجهز در جاده‌های کوهستانی مازندران، آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ،طول جاده‌های برفگیر استان را ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی را دارند باید خود را به تجهیزات زمستانی شامل زنجیر چرخ، لباس گرم و غذای گرم مجهز کنند و از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

نجفی افزود: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران شدید در سطح جاده‌های کوهستانی و محور‌های شریانی استان، این اداره کل علاوه بر رصد و تحلیل شرایط جوی و ترافیکی جاده‌های مازندران، لحظه‌ای و مستمر از طریق رسانه ها، سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و نیز ارتباط مستقیم تلفنی پاسخگوی مسافران و کاربران جاده‌ای بوده و اطلاع رسانی و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط