ثبت نام بیش از هزار نفر در طرح ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد: تا کنون هزار و ۳۱۸مازندرانی در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش  مازند روز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، محمد نظری با اعلام این خبر گفت: سهم مازندران برای ثبت نام در طرح ملی مسکن ۱۸هزار نفر در ۲۳شهر بوده که تاکنون هزار و ۳۱۸نفر در این طرح ثبت نام کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: ثبت نام در شهر‌های شیرگاه و پل سفید انجام گرفته، اما در شهر‌های زیرآب و آلاشت به دلیل نبود زمین‌های دولتی ثبت نامی نداشته و پیگیر آن هستیم که برابر طرح جامع در فاز دوم این امر انجام شود.
محمد نظری، ملاک و معیار ثبت نام را صدور پروانه ها، شرایط و ضوابط مقرارات توسط سوی شهرداری به شهرسازی عنوان کرد و تصریح کرد: نخستین مجموعه در شهرستان ساری محدوده عالیواک، کاراجرای آن آغاز شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه درحوزه اعتبارات با پیگیری انجام شده بیش از ۳۷درصد اختصاص یافته رسیده گفت: تعریض و ۴خطه کردن جاده سوادکوه، هراز و بخشی از کندوان پیشرفت مناسبی داشته و در شهرستان سوادکوه هم اکنون بیش از ۲۳مورد شمع پل مربوط به شهر پل سفید اجرا و بقیه هم در حال انجام می‌باشد.
محمد نظری افزود: بیش از ۱۰کیلومتر از جاده هراز تا پایان امسال آماده و زیر بار ترافیک رفته در شهرستان ساری نیز جاده ساری تاکام در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط