پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران:

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

صبح پنجشنبه،۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ، مردم استان مازندران به صورت همزمان در سراسر نوار ساحلی دریای خزر برای حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین «وعده صادق» و «طرح نور» زنجیره انسانی تشکیل دادند و حمایت خود را از عملیات موشکی-پهپادی «وعده صادق» که شامگاه شنبه ۲۶ فروردین از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، اعلام داشتند.

قشر‌های مختلف مردم استان مازندران شامل زنان و مردان، دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیت، مسئولان و پیر و جوان  دست‌دردست یکدیگر با تشکیل زنجیره انسانی علاوه بر این که جلوه‌ای از وحدت ملی به نمایش گذاشتند، گفتند: امروز عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران در جهان به همه ثابت شده و این اقتدار را مدیون خون شهدا ، رهبری امامین انقلاب اسلامی و دانشمندان حوزه دفاعی کشورمان هستیم که توانستند ما را به یکی از قدرت‌های موشکی و پهپادی جهان تبدیل کنند.

شماری از مردم مازندران عملیات وعده صادق را بازدارنده مقابل هر گونه هجمه نظامی علیه کشور عنوان کردند و بیان داشتند: این که از خاک خود بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار بدهیم، بسیار غرور آفرین و امیدوار کننده است.

آنان تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فناوری پشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی، چشم همه جهانیان به خصوص دشمنان را خیره و مبهوت کرده است، امروز ما مردم دیار علوی مازندران هم از این اقتدار خرسند هستیم و با صدای بلند فریاد می‌زنیم، «همه گوش به فرمان رهبریم».

همچنین نهادها و ارگان‌هایی همچون نواحی سپاه ،پاسداران فرمانداری‌‌ها، شهرداری‌ها و... در این حرکت خودجوش مردمی مشارکت داشته‌اند و شهرداری قائمشهر با بکارگیری ناوگان اتوبوسرانی شهری خود کاروانهایی را به سواحل استان مازندران اعزام نمود.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار