بازدید فرماندار قائمشهر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از پروژه های حوزه راه روستایی شهرستان

خبرگزاری آریا-  بازدید فرماندار قائمشهر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از پروژه های حوزه راه روستایی شهرستان.

به گزارش خبرنگاراریادرشهرستان قائم شهر:مولایی، فرماندار قائمشهر به همراه جهانیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، وهابی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، رحیمی، بخشدار مرکزی، امیری، رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان و اعضای شورای اسلامی بخش از دو پروژه پل سوخته کلا و پل صنم حاجیکلا بازدید کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با انتقاد از کندی روند احداث پل سوخته کلا، گفت: از عمر این پروژه بیش از یک‌دهه می‌گذرد و این مسئله باعث بروز حوادث ناخوشایند برای مردم منطقه شده و اهالی بالاتجن هر روز از ما سئوال می پرسند، زمان اتمام این پروژه کی فرا می‌رسد!؟

مولایی قرا اذعان داشت در یکسال اخیر اعتبارات و اقدامات خوبی برای اتمام پروژه اختصاص یافت و کارهای بزرگی در زمینه تملک زمین‌های حاشیه جاده و زیرسازی و جاده سازی صورت گرفته ولی همچنان با معیارهای یک کار جهادی تمام عیار فاصله دارد.

فرماندار قائمشهر با تأکید بر اتمام هرچه زودتر پروژه پل سوخته کلا از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خواست تا اعتبار لازم را جهت تکمیل پروژه پل سوخته کلا در محور علامه طبرسی تامین نماید

اخبار مرتبط