نرخ ۶۳ هزار تومانی مرغ شب عید در مازندران

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ۶۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید با قیمت مصوب در استان عرضه می شود، گفت: عرضه میوه های شب عید نباید انحصاری در چند فروشگاه خاص صورت گیرد و دسترسی مردم برای خرید این میوه ها را افزایش دهیم.

وی با بیان این که میوه شب عید با ۱۰ درصد زیرقیمت بازار عرضه می شود، گفت: تامین شکر برای مصارف خانگی و اصناف و خرما ماه رمضان در استان صورت گرفته است و در این راستا افزایش نظارت و بازرسی ها را در استان مورد توجه قرار دهیم و مرغ گرم با قیمت کیلویی ۶۳ هزار تومانی و مرغ منجمد ۴۳ هزار تومان عرضه می شود.

خیریان پور برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم محصولات و کالاهای کشاورزی را در آستانه نوروز را ضروری دانست و گفت: هر گونه کمبود در کالاهای اساسی در کوتاه ترین زمان منعکس و پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصاددی استانداری مازندران از مدیران شرکت پخش فرآورده های نفتی خواست تا بر پمپ های بنزین و ارائه خدمات نظارت ویژه ای داشته باشند.

وی با اظهار این که نباید کمبودی در زمینه پول و اسکناس در عابربانک ها داشته باشیم، گفت: هماهنگی لازم با ناظر پولی بانک های استان در این بخش صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در استان مازندران