۵ کارگاه صنایع دستی مازندران در نمایشگاه تهران برپا می شود

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، مازندران از آمادگی کامل استان برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع‌دستی در تهران خبرداد و گفت: ۵ کارگاه صنایع دستی استان برپا می شود.

به گزارش مازندروز به نقل از   مهر، مهران حسنی ظهر پنجشنبه در جمع هنرمندان و سرمایه گذاران گردشگری با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان و صاحبان تأسیسات گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌های خود در نمایشگاه‌ها گفت: فرصت‌های نمایشگاهی مجالی برای شناخت و ارزیابی دقیق تقاضا خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت این نمایشگاه در تقویم گردشگری ایران و جهان گفت: قطعاً با حضور خوب، دغدغه اصلی هنرمندان و صاحبان تأسیسات گردشگری که همان رونق کسب و کار و تولید است مرتفع خواهد شد.

معاون گردشگری با اشاره به حضور تمام استان‌های و دیگر کشورها در این نمایشگاه گفت: ادغام دو نمایشگاه مهم گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع‌دستی، فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌ها خواهد بود.

حسنی با اشاره به اعلام آمادگی ٣٠ مجموعه گردشگری و ۵ کارگاه صنایع دستی برای حضور در این نمایشگاه تا به امروز، گفت: بالغ بر ١٣٠٠ متر فضا در این نمایشگاه به نام استان مازندران ایجاد خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع‌دستی از ٢٣ تا ٢۶ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط