هرگونه حرکات موزیانه استکبار با پاسخ قاطع سپاه روبرو خواهد شد

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران گفت: هرگونه حرکات موزیانه سران استکبار نسبت به جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع و پشیمان کننده سپاه پاسداران عزیز روبرو خواهد شد.

به گزارش مازندروز به نقل از مهر، حجت الاسلام سیداسمعیل حسینی مازندرانی پیش ازظهر پنجشنبه در جمع مداحان و مبلغات شهرستان ساری ضمن گرامیداشت مقام حضرت زهرا (س) بیان کرد: زندگی حضرت زهرا (س) از آغاز تا پایان زندگی نورانیش به زیور ایمان، سادگی، شکیبایی وتحمل صبر آراسته بود.

وی ادامه داد: همان طور که حضرت زهرای مرضیه (س) در زمان رسول خدا (ص) همپای او دوره تبلیغ رسالت و شکوفا کردن دین خدا را پشت سرنهاد، در راه امامت و تبیین خط راستین ولایت نیز با تمام توان خود همسر بزرگوارش حضرت علی (ع) را نیز در این مسیر مهم و سخت یاری کرد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی (ره) و پیرامون تأثیرات ترور این سرباز ولایت، بر معادلات امنیت منطقه‌ای اشاره و تاکید کرد: جریان‌های مشخصی همانند رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تلاش می‌کنند در پیوند با جریان‌های حاکم در کاخ سفید، با در تنگنا قرار دادن جریان‌های حاضر در محور مقاومت و به شهادت رساندن سردار سلیمانی، زمینه سازش و تسکین خود را به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: ترامپ با ساده لوحی تصور می‌کرد با ترور و تحریم و فشار، امکان تسلیم محور مقاومت و در صدر آن‌ها ایران را می‌تواند ایجاد کند ولی با ترور سردار محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس تحولات خلاف این راهبرد آمریکا را اثبات کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات نیروی انتظامی استان مازندران افزود: امروز بیش از گذشته در داخل جمهوری اسلامی ایران ارزش‌های بزرگی همچون جهاد، خدمت به مردم، تعهد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه آن هم حول محور شخصیت سردار سلیمانی تثبیت شده است و در کشور عراق نیز شاهد هستیم که بعد از حمله به گردان‌های حزب الله، سفارت آمریکا به آتش کشیده شد.

وی افزود: لذا در مجموع، آن‌چه که آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با ترور امثال سردار سلیمانی، موجب عقب نشینی محور مقاومت در منطقه خواهند شد تنها یک رؤیا و خیال بوده است و گواه این مطلب اقدام مقتدرانه و اولین سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکایی‌ها و در هم کوبیدن مهم‌ترین پایگاه نظامی آنها یعنی عین الاسد بوده است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: قطعاً هرگونه حرکات موزیانه سران استکبار نسبت به جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع و پشیمان کننده سپاه پاسداران عزیز روبرو خواهد شد، پاسخی که تابحال تاریخ آمریکا به خود ندیده و نشنیده است.

اخبار مرتبط