در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با دادستان مرکز مازندران مطرح شد:

تخلفات رسانه ها در انتخابات رصد می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، روز گذشته به همراه سرپرست خانه مطبوعات و رئیس سازمان بسیج رسانه با دادستان مرکز مازندران دیدار کردند

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرنگارآریادفترمازندران درساری، عباس زارع در این دیدار اظهار داشت: انتظار ما از رسانه ها این است که در انتخابات پیش رو هوشمندانه عمل کنند و مردم را برای تصمیم گیری و حضور در شعب اخذ رای دعوت کنند.

وی افزود: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که شرایط کنونی ایران و جهان را به خوبی تبیین نموده و از جنایات استکبار جهانی پرده بردارند.

زارع بااشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات ، اذعان داشت: تخلفات رسانه‌ای یقینا رصد می‌شود و با متخلفین مطابق قانون رفتار خواهد شد.

سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز مازندران نیز در این دیدار گفت: در این برهه حساس رسانه ها باید بیش از پیش روشنگرانه عمل کرده و در محور قانون حرکت کنند.

حسینی با تاکید بر نقش اثرگذار رسانه ها در جامعه، اظهار امیدواری کرد : رسانه‌های استان مازندران همواره در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی های صادقانه و به موقع در عرصه‌های گوناگون حضور داشته اند و یقینا می توانند از توان خود در رشد و توسعه استان نیز استفاده کنند

اخبار مرتبط