اعلام انزجار مردم آمل از جنایت تروریستی آمریکا

مردم شهید پرور شهرستان آمل عصر امروز با شرکت در راهپیمایی، جنایت آمریکا و هم‌پیمانانش در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مردم مومن و انقلابی آمل در این راهپیمایی پرشور که در تاریخ این شهرستان تاکنون بی سابقه بوده، در مسیر حدود ۵ کیلومتری سپاه ناحیه شهرستان تا مصلی قدس این شهر، خشم و انزجار خود را از اقدام جنایتکارانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکرانش در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی و همراهانش نشان دادند.
در این راهپیمایی مردم با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، فرمانده عزیزم شهادتت مبارک، آمریکا و اسرائیل نابودیت نزدیک است، فرمانده شهیدان راهت ادامه دارد، سپاهی دلاور انتقام انتقام و ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه ای، جنایت آمریکا را به شدت محکوم کردند.
مردم مومن و همیشه در صحنه آمل در این راهپیمایی بر ادامه  راه شهید سلیمانی و انتقام از متجاوزان آمریکا تاکید کردند.
امام جمعه شهرستان آمل در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گفت: سردار رشید اسلام و انقلاب مصداق فرمایش امیرالمومنین به مالک اشتر بود.
حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: سردار سلیمانی زینت ولایت بود که با جانفشانی و مقاومت به عزت دین تبدیل شد.
وی گفت : امروز عزت دین ما به برکت مقاومت و جانفشانی سربازان اسلام و انقلاب، نه به میز مذاکره و انتظار لبخند زدن دشمن، بلکه به تبعیت از ولایت مطلقه فقیه وابسته است.
حجت الاسلام مرتضوی، با بیان اینکه مردم و مسئولان ما آمریکا را بشناسند افزود : پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هرکس فکر می‌کند می‌توان به آمریکا اعتماد کرد به کشور خیانت خواهد کرد.

اخبار مرتبط