قدردانی دبیر اجرایی خانه کارگر از ابطال مصوبه افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان

نصرالله دریابیگی (دبیر اجرائی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان مازندران) به مناسبت ابطال مصوبه هئیت دولت در خصوص افزایش ده درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در پیامی نوشت: «خبر کاهنده بخشی از آلام و درد جانکاه عارض شده بر جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در ابطال مصوبه هیئت وزیران در موضوع تضییع حقوق بازنشستگان از سوی دولت توسط هیئت تطبیق  مقررات مجلس شورای اسلامی ساعاتی قبل واصل و استماع شد.

 به یقین این موفقیت مرهون تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر مجاهد مردانی‌ست که سختکوش و عاشق خدمت به جامعه بازنشستگی عضو صندوق سازمان تامین اجتماعی و در راس آن سردار بزرگ این راه خطیر جناب حاج علیرضا محجوب، رئیس و اعضای فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان کشور، رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، ریاست و اعضای کمیسیون اجتماعی، ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگان و دبیران و اعضای هیأتهای اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور  می‌باشد. موفقیت بزرگتر اتحاد و وحدت و انسجام شکل گرفته در این راه در جمع بازنشستگان در مطالبه‌گری حق و حقوق خود از قوای مجریه و مقننه به منطقی‌ترین روش ممکن بوده است که در این دو ماهه اخیر به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه به نتیجه رسیده است.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم تا اصالتاً از سوی خود و به نمایندگی از سوی اعضای خانه کارگر و عزیزان همکارم در هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان‌ها و مرکز استان مازندران، صمیمانه‌ترین سلام و درود و تشکر و سپاس خود را محضر همه آنانی که در این راه مارا یاری نمودند تقدیم و عرضه نمایم.

 درود خداوند بر همه دلسوختگان طریق خدمت به جامعه بیمه شده و بازنشسته که ایام سختی را در این دوران سپری می نمایند. ایام عزت و موفقیت مستدام باد.»                                         

اخبار مرتبط