پرداخت 75 میلیاردی تسهیلات سرمایه در گردش در بهشهر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از بهره مندی 23 بهره بردار از 75 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران دربهشهر،غلامرضا قنبری اظهار کرد: تاکنون 254 دامدار و مرغدار بهشهری برای دریافت 683 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات طرح حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر با بیان اینکه تاکنون 205 دامدار و مرغدار این شهرستان برای دریافت 495 میلیارد و 850 میلیون ریال از این تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند، افزود: 23 نفر از این بهره برداران موفق به دریافت 75 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات شدند.

 قنبری اظهار داشت: این تسهیلات با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران و مرغداران برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد و سقف پرداخت تسهیلات برای هر دامدار 200 میلیون تومان است و به دامداران دارای دام های هویت دار پلاک کوبی اختصاص می یابد و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر یادآور شد: دامداران و مرغدران و عشایر این شهرستان می توانند با ثبت نام در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین سرمایه درگردش نهاده های دامی خود اقدام کنند و پس از دریافت برگه ثبت نام و بررسی توسط جهاد کشاورزی به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شوند.

اخبار مرتبط