آغاز فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی‌خیل به جویبار

کمال رستمعلی صبح امروز در بازدید از مراحل اجرایی فاز دوم پروژه آسفالت و تعریض محور کوهی‌خیل به جویبار اعتبار این پروژه را مبلغ ۶ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: این پروژه تا یک هفته دیگر به اتمام می‌رسد و فقط یک کیلومتر این محور که مربوط به شهرداری جویبار است.

وی با بیان اینکه مجموعه راهداری شهرستان طی چند ماه اخیر حرکت رو به جلو و تحول‌آفرینی را در شهرستان جویبار آغاز کرده است، گفت: در چندین نقطه از روستاهای این شهرستان نیز کارهای خوبی انجام شده است.


فرماندار جویبار با اشاره به اینکه در تخصیص اعتبارات ملی آنگونه که باید به حوزه راه و راهداری توجه نشده است، اظهار کرد: از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود با توجه به اینکه بعضی پروژه‌ها همچون پروژه لاریم به بهنمیر و جویبار به سیمرغ که خطرآفرینی بالایی دارند، پیگیر اعتبارات ملی باشند.

وی با اشاره به اینکه چند نقطه آسیب‌پذیر و پرخطر از بابت عدم وجود روشنایی در شهرستان جویبار وجود دارد، گفت: این پروژه حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با کمک و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار لازم تخصیص می‌یابد.

*۱۰۰درصد زیرسازی محور جویبار به کوهی‌خیل انجام شده است

 شهردار جویبار با بیان اینکه ۱۰۰ درصد زیرسازی محور جویبار به کوهی‌خیل تا عبور شورکا انجام شده است، گفت: طی توافق صورت گرفته با اداره کل راهداری استان مازندران، مقرر شد پیمانکار آن اداره نسبت به آسفالت سه راه شورکا به سمت حیدرآباد اقدام کند.

محمدحسین فقیه افزود: همچنین طی توافق انجام شده شهرداری جویبار با اداره کل توزیع برق استان مازندران برای جابه‌جایی تیر برق‌ها و اجرای رفیوژ وسط از میدان آزادگان تا عبور شورکا در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: روشنایی این مسیر نیز در دستور کار شهرداری جویبار قرار دارد تا بتوانیم مدخل شمالی شهر جویبار را به نحو احسن برای ورود گردشگران و شهروندان جویباری آماده کنیم.

اخبار مرتبط