سردار سلیمانی، رزمندگان و فرماندهان ما را به عالم معرفی کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانست تمام نیروهای رزمنده حتی فرماندهان ما را از دوران دفاع مقدس به عالم معرفی کند.

حجت الاسلام داود صمدی آملی دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و سالگرد شهید ملی رسانه غلامعلی لقمانی در مصلای شهرستان نکا افزود : سردار سلیمانی، سرداری برای تمام عصرها بوده است و از دوران دفاع مقدس تا حضور در جمع رزمندگان مدافع حرم حضور برجسته در جبهه های جنگ داشته است.

وی با اظهار این که همه شرمنده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم ، گفت : انقلاب ما سرداران مختلفی را در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب به خود دیده است و با توجه به نبود اسلحه و مهمات جنگی، جانانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

صمدی آملی افزود : مقام معظم رهبری، دارای سرداران و فرماندهان شجاع و قوی هستند که برای کارزار نبرد و رزم آمادگی دارند و تمامی این فرماندهان را حاج قاسم به دنیا معرفی کرد.

وی ادامه داد : در مقاطع مختلف دفاع از حرم، صحنه های سخت و سنگینی داشتیم و نیروهای دشمن در مقطعی حملات مختلف داشتند؛ اما دلاورمردی های رزمندگان ما مانع از حضور دشمنان در سرزمین های اسلامی شد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در سخت ترین شرایط و در زیر سخت ترین آتش های دشمن، بدون هیچ پشتوانه ای با اطاعت از رهبری پیروز شدند.

وی افزود : از خصیصه های مهم حاج قاسم این بود که حتی یک نفر را با عنوان اینکه باید به جبهه برود؛ نبردند و افراد از هر کجا که می خواستند می توانستند برگردند.

صمدی آملی گفت : آنانی که حقیقت ولایت و نور بر دل های آنان تابید در این خط مقاومت قرار گرفتند و ادامه دادن این راه بر عهده همه ماست.

اخبار مرتبط