خروج تمامی نیروهای آمریکایی از منطقه انتقام سخت است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه درس مبارزه با شیاطین و اشرار و درس ایثار و شهادت طلبی را از سردار سلیمانی فراگیریم گفت: یکی از راههای انتقام سخت، خروج آمریکا از منطقه است.

به گزارش مازندروز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در دیدار فرماندهی و کارکنان مرکز آموزش تخصصی شهید قاسمیان یگان‌های ویژه با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و هم رزمانش اظهار داشت: ویژگی سردار سلیمانی برای ما الگو است و مربوط به شخص خاصی نیست و ویژگی که رهبری در خصوص سردار سلیمانی فرمودند این است مبارز با اشرار شیاطین بوده است.

وی عنوان کرد: سردار با فتنه داعش، النصر و صهیونیست‌ها جنگید و حل شما جوانان ویژه باید خود را آماده مبارزه با جنود اشرار و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی در داخل و در منطقه کنید.

وی با اظهار اینکه ویژگی بعدی سردار سلیمانی این بود که توسط بدترین و شقی‌ترین افراد به شهادت رسید افزود: در سرزمین ترورهای زیادی توسط منافقان، بعثی های عراق و وابستگان شیطان بزرگ صورت گرفته است و سپس نسبت به ایجاد داعش، طالبان و النصره در منطقه اقدام کردند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه ما در مقابل همه وحشیگری‌ها ایستاده‌ایم افزود: وقتی دشمن دید که دیگر نمی‌تواند با نوچه ها و وابسته‌ها جلوی عزت ایران را بگیرد خود شیطان بزرگ آمریکا وارد میدان شد و امروز دنیای استکبار از وابستگان و نوچه ها خسته شده و خودش وارد میدان شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما انتقام سختی خواهیم گرفت گفت: حتی اگر ترامپ را بکشیم باز نمی‌توان انتقام سردار سلیمانی را گرفت و تنها انتقام، رفتن تمامی نیروهای شیطان بزرگ آمریکا از منطقه است.

وی با اشاره به مصوبه مجلس عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی گفت: باید زمینه اخراج آمریکا از کل منطقه فراهم باشد و در این شرایط برخی افراد در داخل هنوز دنبال مذاکره با آمریکا هستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید درس مبارزه با شیاطین و اشرار، درس اخلاص و ایثار، شهادت و شهادت طلبی را از سردار سلیمانی آموخت، او تمام معادلات نظامی و جنگی را در منطقه عوض کرد وبرهم زد.

اخبار مرتبط