نرخ هر کیلو هندوانه شب یلدا در مازندران ۷ تا ۸ هزار تومان است

نرخ هر کیلو هندوانه شب یلدا در مازندران ۷ تا ۸ هزار تومان است

با بیان اینکه در زمینه تامین کالاهای شب یلدا اظهار داشت: ضرورتی به ورود به دولت در این زمینه وجود ندارد زیرا با فراوانی کالاها مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در استان کمتر از نرخ مصوب است، درباره نظارت بر بازار شب یلدا گفت: هماهنگی هایی از طریق اتحادیه قنادان و آجیل فروشان صورت گرفت و بسیاری از مناطق برای عرضه کالاها با تخفیف استقبال کرده است.

وی با بیان اینکه بر قنادی ها، میوه فروشی ها و بازار خشکبار وآجیل نطارت شب یلدا صورت می گیرد، گفت: قیمت هدوانه بین هفت تا هشت هزار تومان بوده و با تخلفات احتمالی و گرانفروشی مقابله می شود.

یعقوبی مطالبه فاکتور فروش و خرید را حق شهروندان دانست و گفت: یکسری از کالا براساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شود و نرخ آجیل از ۱۷۰ هزار تومان به ۲۷۰ هزار تومان در سال جاری به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

معاون سازمان صمت مازندران با اعتقاد اینکه دولت نباید به حوزه تنظیم بازار ورود موضوعی داشته باشد، گفت: باید برای کاستن حلقه واسطه در بازار ورود کنیم زیرا این مسئله به کاهش قیمت منجر می شود.

وی یادآور شد: در فروشگاه های بزرگ حلقه های واسطه کم شده و این مسئله موجب می شود تا قیمت اجناس نسبت به فروشگاه های خرد مناسب تر باشد.

 
۲۹

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha