برگزاری جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در مازندران

برگزاری جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، دبیر ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم گفت: در این رویداد قرآنی که در ۶ گروه برگزار می‌شود بیش از ۷۰ قاری برتر از استان‌های مختلف کشور بمدت سه روز از ۲۳ تا ۲۵ آذر با هم رقابت می‌کنند.

عیسی مدانلو افزود در نخستین روز این جشنواره آئین افتتاحیه ساعت ۱۴ فردا و رقابت نخستین گروه قرآنی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد قائم شهر و دومین و سومین گروه قرآنی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ همین روز بترتیب در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر و مجتمع اهل بیت ساری مسابقه خواهند داد.


او گفت: در بیست و چهارم آذر دومین روز این جشنواره ملی قرآن، گروه چهارم ازساعت ۱۴ تا ۱۷ در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر وگروه‌های پنجم و ششم از ساعت ۱۸ تا ۲۱ بترتیب در حسینیه‌های عاشقان ثارالله قائم شهر و گرگان به قرائت تلاوت‌های مجلسی قرآن می‌پردازند.

مدانلو گفت: آئین اختتامیه شانزدهمین دوره تلاوت‌های مجلسی قرآن روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ساعت ۹ صبح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی جمعه قائم شهر برگزار می‌شود و نفرات برتر هر گروه جمعا به تعداد ۶ نفر بعنوان منتخبان جشنواره ملی به جشنواره بین المللی تلاوت‌های مجلسی قران که دهه فجر امسال در تهران برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی افزود: همزمان با ایام برگزاری این جشنواره، قاریان ممتاز ملی و بین المللی در محافل قرانی که در نقاط مختلف استان برپا می‌شودبه تلاوت آیات ملکوتی قرآن مجید خواهند پرداخت.

رقابت‌های نهایی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی قرآن بصورت زنده و مستقیم از شبکه‌های سراسری قرآن و سیمای شبکه تبرستان پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

آمادگی مازندران برای برگزاری مرحله کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی

0 نظر

ارسال نظر

capcha