نبرد رایکا در پارس جنوبی

نبرد رایکا در پارس جنوبی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته دو تیم پارس جنوبی جم و رایکا بابل از ساعت ۱۴:۳۰ فردا در ورزشگاه تختی جم با قضاوت مهدی اجاقی به مصاف هم می‌روند.

رایکا تحت هدایت پیروز قربانی در بازی‌های گذشته بدشانسی آورد و متحمل دو شکست پیاپی شده است. بابلی‌ها ابتدا در شیراز مقابل قشقایی و سپس در سیمرغ مقابل استقلال خوزستان شکست خوردند تا کمی از شرایط ایده‌آل خود فاصله بگیرند. گرچه رایکا در هر دو بازی مستحق باخت نبود و توپ‌های آن‌ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد، اما مقابل پارس جنوبی به دنبال شکستن این طلسم هستند.

پارس جنوبی جم، اما در سه بازی گذشته خود ابتدا مقابل شاهین بوشهر ۲-۲ متوقف شد، سپس با نتیجه ۱-۰ از سد شهرداری همدان گذشت و هفته گذشته نیز در خانه سایپا، به نتیجه ۰-۰ دست یافت. روند و سیر پارس جنوبی جم در جدول رده‌بندی صعودی بوده و آن‌ها که فصل را بسیار بد آغاز کردند، رفته رفته نتایج بهتری کسب کرده‌اند.

بوشهری‌ها حریف دست و پا بسته‌ای برای رایکا تلقی نمی‌شوند و بازیکنان رایکا باید بدانند که مقابل تیمی قدرتمند به میدان می‌روند؛ هرچند در جدول رده‌بندی پائین‌تر از آن‌ها باشد.

هر دو تیم رایکا و پارس جنوبی برای فرار از نیمه پائینی جدول رودرروی هم قرار خواهند گرفت. رایکا با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم و پارس جنوبی با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند هر دو تیم با برد در این بازی، می‌توانند خود را تا میانه‌های جدول بالا بکشند.

از نکات جالب توجه این دیدار می‌توان به تقابل امین رضایی و میلاد باقری دو بازیکن سابق رایکا در لباس پارس جنوبی اشاره کرد که به جذابیت این بازی خواهد افزود.

اخبار مرتبط

فروش امتیاز تیم فوتبال رایکا بابل

تلاش رایکا برای بقا در لیگ یک

قربانی: در شرط‌بندی دیگران رایکا چه گناهی دارد؟

0 نظر

ارسال نظر

capcha