دیدار نساجی – آلومینیوم در ساری

دیدار نساجی – آلومینیوم در ساری

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دیدار تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰ در در استادیوم شهدای ساری برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ برای برگزاری این بازی از هفته دهم لیگ برتر در روز چهارشنبه برنامه ریزی کرده است.

نساجی قصد داشت به بهانه کیفیت نامطلوب زمین استادیوم شهدای ساری از بازی قبلی، دیدار‌های خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند که ابتدا اداره کل ورزش و جوانان مازندران با این تصمیم مخالفت کرد و حال که این اداره کل موافقت خود را با خروج نساجی از ساری اعلام کرده مشهدی‌ها با واگذاری استادیوم امام رضا به تیم نساجی مخالف هستند.

از آنجایی که این استادیوم در اختیار تیم پدیده قرار نگرفته است واگذاری این استادیوم به تیم نساجی می‌تواند تبعاتی برای مشهدی‌ها به همراه داشته باشد.

در حالی که این روز‌ها بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود گفته می‌شود شورای تامین مخالف حضور تیم پدیده در استادیوم امام رضای مشهد است، اما به نظر می‌رسد این مخالفت به دلیل بدهی‌هایی است که تیم پدیده به استادیوم امام رضای مشهد دارد و هنوز در خصوص پرداخت این بدهی‌ها اقدامی نکرده است.

با این اتفاقات نساجی تا زمان مهیا شدن استادیوم شهید وطنی قائمشهر باید دیدار‌های خانگی خود را در استادیوم شهدای ساری برگزار کند.

تیم نساجی در آخرین دیدار خانگی در استادیوم شهدای ساری با نتیجه ۲ بر صفر پدیده مشهد را شکست داد.

اخبار مرتبط

سنت شکنی نساجی در آغاز تمرینات پیش فصل

مدیرعامل نساجی استعفا کرد

همه ایرادهای ورزشگاه خانگی نساجی برای میزبانی در آسیا+ عکس

0 نظر

ارسال نظر

capcha