نساجی - پدیده؛ وقت بردن رسیده!

نساجی - پدیده؛ وقت بردن رسیده!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دیروز شنبه سیزدهم آذر چهار دیدار آغاز شد و چهار دیدار باقیمانده هم امروز در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از دیدار‌ها نساجی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

رقیب مشهدی نساجی در دیدار امروز که امسال از بحران مالکیت عجیبی رنج می‌برد، تنها تیمی است که هنوز نتوانسته بردی را در لیگ امسال تجربه کند و غیر از سه صفری که مقابل شکست‌های گل‌گهر سیرجان، استقلال تهران و آلومینیوم اراک نقش بسته، چهارمین صفر مربوط به برد‌های پدیده است.

قرمز‌های قائمشهر از هفت دیدار گذشته خود یک پیروزی، ۳تساوی و ۳شکست کسب کردند و با ۶ امتیاز در پله دوازدهم ایستادند.

از اولین پیروزی نساجی که در هفته اول مقابل فجر سپاسی و در یک بازی خانگی بدست آمد، ۶ هفته گذشته و پیروزی مقابل تیم ته جدولی پدیده از همیشه واجب‌تر است.

ساکت الهامی بار‌ها از کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهدای ساری که امسال تا به اینجا میزبان بازی‌های نساجی بوده، ابراز نارضایتی کرده و تیمش در سه دیدار خانگی یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه دارد.

بسیاری قرعه نساجی در ابتدای فصل و بازی با چهار مدعی اصلی قهرمانی یعنی پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و استقلال را از بدشانسی‌های این تیم می‌دانند و اعتقاد دارند در ادامه راه تا پایان نیم فصل اول که عمدتاً بازی‌های شان با تیم‌های نیمه دوم جدول است، آن‌ها امتیازات از دست رفته را جبران خواهند کرد.

انتظار می‌رود ساکت الهامی مثل ۷ دیدار گذشته همچنان تیمش را با سیستم سه مدافع مورد علاقه خود به زمین بفرستد که هنوز نتوانستند در این فصل نسخه کم نقصی از سیستم ۳-۴-۲-۱ ارائه دهند.

وجود حفره‌های دفاعی در جلوی خط دفاعی، ناهماهنگی سه مدافع مرکزی و نیز فاصله بین آن‌ها با مدافعین کناری موحب شده نساجی با ۹ گل خورده به همراه همین پدیده ضعیف‌ترین خط دفاعی را مال خود کنند.

علیرضا حقیقی دروازبان قرمز‌ها تنها در دوبازی هفته اول مقابل فجر سپاسی شیراز و هفته پنجم مقابل استقلال تهران توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و به همراه حامد لک دروازبان پرسپولیس کمترین کلیت شیت را داشته اند.

نساجی در خط حمله هم با پنج گلی که سه تای آن را کریم اسلامی و دو تا را حسن نجفی به ثمر رسانده، هرچند عملکرد مناسبی نداشته، اما با همین آمار در لیگ کم گل امسال از شش تیم بیشتر گل زده است.

هرچند شاید نیمی از مربیان لیگ‌برتر هنوز ترکیب اصلی خود را نشناختند و با تغییرات زیاد پا به میدان می‌گذارند، اما ساکت الهامی با شناخت بازیکنان خود، کمترین تغییر را در ترکیب تیمش اعمال کرده بطوریکه تقریبا ۸ بازیکن در تمام هفت هفته گذشته ثابت بازی کرده اند.

ساکت الهامی که به دلیل اعتراض‌های شدید در دیدار مقابل گل گهر در سیرجان ۶ جلسه محروم شده بود، با فرجام خواهی باشگاه نساجی سه جلسه آن تعلیق شد و او می‌تواند در دیدار مقابل پدیده از کنار زمین تیمش را هدایت کند.

مسعود شجاعی کاپیتان نساجی با اخطاری که در بازی دیروز با سپاهان دریافت کرد چهار اخطاره شد و قادر به همراهی تیمش در بازی با پدیده نخواهد بود، او شجاعی پیش از این هم به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با صنعت نفت دیدار با استقلال تهران را از دست داده بود.

پدیده مشهد که یکی از پرحاشیه‌ترین فصل‌های خود را سپری می‌کند، بعد از کنار گذاشتن رضا مهاجری، اکبر میثاقیان را جای او نشاندند هرچند این مربی کهنه کار هم تا به حال راهی از پیش نبرده است.

بعد از تساوی هفته اول مقابل آلومینیوم که خود امسال هم پدیده لیگ برتر است، پنج هفته متوالی بازی‌های خود را واگذار کردند و دومین امتیاز خود در لیگ امسال را با یک تساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی بدست آوردند.

آن‌ها تا به حال نه تنها ضعیف‌ترین خط دفاعی از آن خود کردند، که با به ثمر رساندن تنها یک گل ضعیف‌ترین خط حمله هم برای آنهاست.

انگیزه زیاد پدیده برای شکستن طلسم پیروزی و زدن گل می‌تواند کار را برای میزبانی سخت کند که خود فقط به دنبال ۳ امتیاز این دیدار است.

اخبار مرتبط

تقلای قعر نشینان لیگ برتر فوتبال برای بقا / اضطراب سقوط برای نساجی قائمشهر

سنت شکنی نساجی در آغاز تمرینات پیش فصل

مدیرعامل نساجی استعفا کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha