جایگاه سوم مازندران بر اساس عملکرد آماری آستان قدس رضوی

جایگاه سوم مازندران بر اساس عملکرد آماری آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مسئول دفتر خدمت رضوی ساری در دومین جلسه هم اندیشی مسئولان کانون‌های محلی و تخصصی آستان قدس ساری، با تشرح وظایف و روند عملیات ثبت فعالیت خادمیاران و تکمیل فرم خادمیاری توسط مسئولان کانون‌ها از کسب جایگاه سومی مازندران برحسب عملکرد آماری آستان قدس رضوی خبر داد.


سیدعباس حسین نژاد در این نشست با تاکید بر ثبت فعالیت خادمیاران در  جشنواره خدمت رضوی گفت:خادمیاران در بحث توزیع سبد کالا حتماً فعالیت ۱۹ گانه برای نیازمند را ویژه در نظر داشته باشند.

حسین نژاد با بیان اینکه عملکرد مناسب آماری جایگاه سوم کشور را برای فعالان آستان قدس در مازندران رقم زده است به بحث محرومیت زدایی و گسترش فرهنگ و سیره رضوی اشاره کرد و افزود: برای رفع محرومیت و ترویج فرهنگ رضوی در سطح جامعه، باهمت کانون خادمیاری محلی اقدامات خوبی صورت گرفت.
مسئول دفتر خدمت رضوی شهرستان ساری با اشاره به روضه رضوی در برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضایی (علیه السلام) توسط کانون‌های محلی با حضور خادمیاران خاطرنشان کرد: جوانان و یاوران رضوی فعال در کارگروه‌های جهادی، فرهنگی و ورزشی تلاش کنند تا از هجوم فرهنگی در جامعه اسلامی شده جلوگیری شود.
مصطفی افشین، مسئول فرهنگی دفتر شهرستان ساری نیز به ارائه فعالیت و خدمت کانون فرهنگی و نحوه گزارش توسط کانون‌های محلی پرداخت و گفت: در این راستا، تدریس دروس مقاطع تحصیلی به دانش آموزان و طرح تقویتی و جبرانی آموزشی در محل کانون‌های محلی، رایگان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha