میرعمادیان: یزدانی شرایط مسابقه را نداشت نمی‌آمد/منافع ملی مهمتر است

میرعمادیان: یزدانی شرایط مسابقه را نداشت نمی‌آمد/منافع ملی مهمتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ کشتی آزاد روز 19 آذر در سالن 12 هزارنفری آزادی برگزار خواهد شد که تیم فولادین ذوب آمل از امروز ادامه تمرینات خود را در تهران پیگیری خواهد کرد. حسن یزدانی قهرمانی کشتی جهان و المپیک نیز برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی و فینال با فولادین ذوب آمل قرارداد بست اما در این مدت صحبت‌هایی در خصوص عدم احتمال مبارزات او وجود داشت.

مصطفی میرعمادیان سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور یزدانی در مرحله نهایی لیگ، عنوان کرد: از امروز (چهارشنبه) تمرینات ما در تهران آغاز می‌شود. حسن یزدانی در چند روز گذشته که در آمل تمرین می‌کردیم کنار تیم حضور داشت و تمرین می‌کرد. برای حضور در مسابقات لیگ باید ببینیم شرایط او چگونه است.

وی افزود: برای ما منافع ملی مهمتر از لیگ است اما حسن این آمادگی را در خود دیده که قرارداد امضا کرده است. شرایط آسیب‌دیدگی او به گونه‌ای نیست که نتواند کشتی بگیرد اما اگر ببینیم لیگ ممکن است آسیب‌دیدگی یزدانی را تشدید کند نمی‌گذاریم کشتی بگیرد. او وضعیت خودش را بهتر می‌داند و اگر شرایط مسابقه را نداشت، نمی‌آمد.

اخبار مرتبط

کشتی حسن یزدانی برای تصاحب قهرمانی / برنده دوئل کیست؟

رفتار غیرمنتظره رییس فدراسیون کشتی با حسن یزدانی/ ورود نهاد ریاست جمهوری به ماجرای حاشیه‌ساز

مبلغ نجومی قرارداد حسن یزدانی در لیگ کشتی ایران

0 نظر

ارسال نظر

capcha