مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: با استمرار تفکر بسیجی انقلاب بیمه می‌ماند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: با استمرار تفکر بسیجی انقلاب بیمه می‌ماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار عبدالله ملکی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان پایانه نفتی شمال با تکریم از بسیجیان اظهار داشت: امروز بسیج در بیشتر کشورهای جهان به صورت نیروهای داوطلب مردمی در حوزه‌های اقتصادی، سازندگی، امنیتی، انتظامی و نظامی به‌کارگیری می‌شود و یک پشتوانه عظیم مردمی است که باعث موفقیت دولت‌ها در حوزه‌های مختلف می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بیشتر کشورها ارتش مردمی دارند، افزود: امروز نیروی مردمی در کشورهای مختلف، با انگیزه‌های وطن‌دوستی، قومیت‌گرایی، عقیدتی، ایدئولوژی و... در صحنه حضور دارند.

سردار ملکی بیان داشت: بسیج به فرموده امام (ره) لشکر مخلص خداست و بسیج فی سبیل الله است و امام (ره) با این نگاه، بسیج را در پنجم آذر 1358 شکل داد.

این مسئول به نقش بسیج در اوایل انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: بسیج قبل از جنگ در امنیت کردستان نقش ویژه ای داشت و همچنین برای حل بسیاری از مشکلات کشور پای کار آمد.

سردار ملکی با بیان اینکه بسیج در زمان جنگ با آموزش‌های خاص و ویژه در کنار ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ایستاد و جانانه از کشور دفاع کرد، اظهار داشت: بسیج حقیقتا گوهر دفاع مقدس و جان اصلی دفاع مقدس بود و تقدیم بیش از 188 هزار شهید دفاع مقدس نشان دهنده حضور عاشقانه مردم در صحنه است.

سردار ملکی اظهار داشت: بسیج در متن جنگ بود و با تفکر انقلابی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید و در جذب کمک‌های مردمی و پشتیبانی جنگ برای پیشبرد اهداف نظام نقش ویژه ای داشت.

وی اضافه کرد: این تفکر بسیجی را امام احیا کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد و با سازماندهی‌ که توسط سپاه انجام شد، بسیج در گردان‌های مختلف شکل منسجم گرفت.

این مسئول ادامه داد: اوج حماسه دفاع مقدس در میان کارگران، ارتشیان، پاسداران، بسیجیان و کارمندان شرکت نفت جزیره خارک به نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه جزیره خارک با هشت کیلومتر طول و 4 کیلومتر عرض، دو هزار و 838 بار بمباران شد، تصریح کرد: در چنین شرایطی در دل جنگ، به صادرات نفت پرداختیم و جنگ را مدیریت کردیم و همه اینها نتیجه روحیه و تفکر بسیجی است که ریشه در استقامت، مقاومت، شجاعت، عشق به نظام و ولی فقیه و دین و اسلام و وطن دارد.

این مسئول اضافه کرد: با استمرار تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی که سرچشمه اش همان تفکر عاشوراست، بیمه خواهد ماند.

وی بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف با سختی‌ها، صبوری می‌کرد و در هشت سال دفاع مقدس نیز با ایثار و از خودگذشتگی به همگان روحیه می‌داد و باعث سبقت در شهادت می‌شد.

اخبار مرتبط

تحریم ها سبب تقویت شرکت های دانش بنیان شده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha