۱۰۰ کیلوگرم حشیش در ‌ساری کشف شد

۱۰۰ کیلوگرم حشیش در ‌ساری کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت 2 قاچاقچی مواد مخدر در ساری باخبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی، حین تردد در یکی از محورهای این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ ثقفی از کشف 100 کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو و منزل متهمان خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.

ثقفی با اشاره به معرفی این سوداگران مرگ به مرجع قضائی اعتیاد را منشأ بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها برشمرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه‌جانبه مردم با پلیس الزامی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست که برای رسیدن به جامعه‌ای سالم با جوانانی پویا هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha