جمشیدیان: رقیب سپاهان برای قهرمانی خودش است/ گل‌گهر به شدت مشکل گلزنی دارد

جمشیدیان: رقیب سپاهان برای قهرمانی خودش است/ گل‌گهر به شدت مشکل گلزنی دارد

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برد سپاهان مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: سپاهان روند رو به جلویی دارد. نساجی در بازی‌های گذشته نشان داده تیم گردن کلفتی است و به راحتی امتیاز نمی‌دهد اما سپاهان کاملا به بازی مسلط بود و به حق دو بر صفر پیروز شد. حتی می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند. فشاری که روی شهریار مغانلو بود شکسته شد و او قطعا می‌تواند در ادامه به تیم خیلی کمک کند.

 

رقیب سپاهان برای قهرمانی، خودش است

 

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه بعد از باخت در دربی و تساوی خانگی مقابل تراکتور به نظر می‌رسید سپاهان وارد دوران افت شود اما دو برد خوب مقابل فجر و نساجی به دست آورد، گفت: سال گذشته هم سپاهان شروع خوبی نداشت و در ادامه بهتر شد. حرکت سینوسی داشت اما در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده بود. امسال با توجه به تغییراتی که داشت، لیگ را بد شروع نکردند. اتفاقات دربی مانند از دست دادن پنالتی و اخراج علی محمدی به باخت سپاهان کمک کرد. بعد از آن هم مقابل تراکتور امتیاز از دست دادند و تنها بازی بود که سپاهان شرایط خوبی نداشت.

 

وی افزود: اما شکست دادن تیم با کیفیت و دونده فجرسپاسی و همچنین نساجی که امسال هم یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرد، نشان داد سپاهان می‌تواند روزهای خوبی را تجربه کند. این تیم با اختلاف نسبت به سایر مدعیان زور و پتانسیل بیشتری برای قهرمانی دارد. مهمترین رقیب سپاهان برای قهرمانی خودش است. مگر اینکه مانند بازی با ذوب‌آهن و تراکتور خودش دو دستی به حریفان امتیاز بدهد. این تیم انگیزه بالایی دارد مگر اینکه خودش به خودش ضربه بزند و جام را از دست بدهد.

 

 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha