درگیری خانوادگی در مازندران/ برادر‌ با اسلحه شکاری به سمت خواهرانش تیراندازی کرد

درگیری خانوادگی در مازندران/ برادر‌ با اسلحه شکاری به سمت خواهرانش تیراندازی کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان مازندران، سرهنگ مجید باقری جامخانه فرمانده نیروی انتظامی میاندورود در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای شهرستان میاندورود، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، اعضای یک خانواده به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر که در نتیجه مردی 55 ساله از اعضای این خانواده ( برادر ) در یک اقدام جنون آمیز با اسلحه شکاری به سمت خواهرانش تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در این حادثه یکی از طرفین دعوا به علت اصابت گلوله ساچمه‌ای در دم جان باخت و دو نفر دیگر به شدت مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در ادامه یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ باقری از دستگیری متهم به قتل و کشف سلاح در صحنه جرم با حضور به موقع پلیس خبر داد و افزود: متهم که پس از ارتکاب جرم، دچار شوک و حمله قلبی شده بود پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

قتل دانشجوی خوش تیپ در میدان رامسر

قتل سارق در درگیری با صاحب خانه در قائم‌شهر

قتل ،عاقبت درگیری / جوان 25 ساله کشته شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha