ورود مجلس به رفع مشکل واحدهای تولیدی راکد/ رایزنی با بانک‌ها برای تسهیل در قوانین ‌جهش تولید

ورود مجلس به رفع مشکل واحدهای تولیدی راکد/ رایزنی با بانک‌ها برای تسهیل در قوانین ‌جهش تولید

غلامرضا نوری نائب رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر به مازندران و بازدید از واحدهای تولیدی این استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: مازندران دومین استانی است که اعضای کمیسیون از واحدهای تولیدی آن بازدید داشتند و براساس برنامه، نمایندگان این کمیسیون از واحدهای همه استان‌ها بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پرونده واحدهای تولیدی راکد کشور، در کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود، گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد، مشکلات آنها به آسانی قابل حل است و در سفره ای استان‌ها بسیاری از آنها را شناسایی خواهیم کرد تا برای رفع آنها، چاره‌اندیشی شود.

نایب رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای تسهیل در قوانین بانکها برای واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: کمیسیون جهش تولید در نظر دارد تا پس از بررسی موانع، راهکارهای جدیدی در مجلس در نظر گرفته خواهد شد.

نوری عمده مشکل واحدهای تولیدی را قوانین سخت‌گیرانه بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش، تهیه مواد اولیه و دیگر موارد اعلام و تصریح کرد: در حوزه تولید و حمایت از واحدهای تولیدی باید قوانینی وضع شود تا سرمایه‌گذاران به جای داشتن دغدغه های بانکی و اداری، به تولید برای نیاز داخل و صادرات فکر بکنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha