ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکن محرومان توسط سپاه مازندران؛ زمان ساخت مسکن به ۲ ماه کاهش یافت

ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکن محرومان توسط سپاه مازندران؛ زمان ساخت مسکن به ۲ ماه کاهش یافت

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در میاندورود، در حاشیه بهره‌برداری از یک واحد مسکن محرومین این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم بسیج سازندگی در ساخت مسکن محرومین، کاهش زمان ساخت است، اظهار داشت: هم اکنون برخی از واحدهای مسکن محرومین که ساخته و تحویل داده شد، در مدت کوتاه 2 ماهه به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اینکه اجرای اسکلت و خشک گرفتن گچکاری واحدها از مواردی است که زمان خاص خود را دارد و اجازه کوتاه شدن زمان بیش از این را نمی‌دهد، گفت: برنامه داریم تا همه واحدهای درحال ساخت در بازه زمانی کوتاه به سرانجام برسد تا جامعه هدف هرچه زودتر از نعمت مسکن برخوردار شوند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از ساخت هزار و 150 واحد مسکن مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی توسط بسیج سازندگی استان خبر داد و افزود: از این تعداد مسکن، 250 واحد توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران در منطقه حاشیه نشین مرادآباد چابهار سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و بقیه نیر در شهرستانهای مازندران بنا خواهد شد.

سردار مسلمی زیربنای مسکن محرومین را 50 متر اعلام و تصریح کرد: این مسکن ها با مشارکت، خیرین، بسیج سازندگی و نهادهای حمایتی ساخته می‌شود و برای افزایش متراژ زیربنا با مشارکت مالکین امکانپذیر است.

اخبار مرتبط

درخواست دو هزار و ۸۰۰ متقاضی مسکن ملی در نوشهر رد شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha